همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نخستین مرکز رشد بسیج علمی مهریز افتتاح شد

نخستین مرکز رشد بسیج علمی ناحیه مهریز همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان یزد امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز رشد بسیج علمی ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: افزایش امکانات و خدمات و ایجاد زیر ساخت های مناسب با همکاری فرمانداری سبب ماندگاری نخبگان مهریزی و جلوگیری از مهاجرت آنها به مرکز استان می شود.

 
شهرام شکوهی بیان کرد: در استان یزد ۲۸٠ شرکت در حوزه علم و فناوری فعالیت دارند که تعداد قابل توجهی از فعالان این شرکت ها از شهرستان مهریز هستند.
 
شکوهی با اشاره به ظرفیت های مرکز رشد بسیج و پارک علم و فن آوری بیان کرد: این مرکز منابع فراونی در حوزه دانش بنیاد دارد و ظرفیت های اشتغالزایی در سطح ملی ایجاد می کند.
 
معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری ادامه داد: صندوق علمی پژوهشی استان یزد در دو سال گذشته توانسته رتبه بهترین صندق پذیرش و معارف در سطح کشور را به خود اختصاص دهد.
 
شکوهی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان یزد هر سال ۵٠ تا ۶٠ میلیارد تومان اعتبار در اختیار فعالان عرصه پژوهشی قرار می‌دهد.
 
وی عنوان کرد: پارک علم و فناوری موظف به کمک های مالی و همه جانبه در راستای قانون به شرکت هایی است که در این حوزه فعالیت دارند.
 
شکوهی افزود: شرکت های زیر پوشش پارک علم و فناوری ۶٠٠ میلیون تومان درآمدزایی کرده اند.
 
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری در حوزه های دفاعی، مکانیکی، معدن و فن آوری فعالیت دارد و نمونه بارز آن تولید جی وی پی در معدن چادر ملو است و این نتیجه سعی و تلاش با شعار ما می توانیم است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..