امام جمعه یزد:

خدمت در مسیر پیاده روی اربعین حرکت در مسیر زمینه‌سازی ظهور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خدمت در مسیر پیاده روی اربعین، حرکت در مسیر زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری،در مراسم اهدای احکام موکبداران یزد اظهار داشت: گردهمایی و پیاده روی اربعین حرکت عظیمی است که هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود و دل های بسیاری هر سال به سمت کربلا و مراسم اربعین سوق داده می شوند.

 
وی عنوان کرد: کسانی که در این مراسم شرکت می کنند، در واقع به سمت پیاده کردن آرمان‌های حضرت امام حسین(ع) حرکت می کنند.
 
ناصری خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند این موضوع را به خود بباوراند که خداوند در حال فراهم کردن زمینه‌ای برای گسترش آرمان‌های خدایی و امام حسینی(ع) در جهان است.
 
ناصری با بیان اینکه این حرکت در واقع دنیا را به این معنا متوجه می‌کند که همگی آمادگی ظهور حضرت امام زمان(عج) را داشته باشند، گفت: به همین دلیل این حرکت یک حرکت صرف سیاسی نیست و پشتوانه آن هم خداوند متعال است.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: هر کسی هم در این مسیر تلاش کند و زمینه‌ای فراهم نماید که افراد مختلف بیش از ‌پیش اقدام به حضور در این عرصه داشته باشند، در واقع زمینه‌سازی برای ظهور می‌کند.
 
وی این حرکت را متصل به امام حسین(ع) و خداوند دانست و عنوان کرد: باید قدردان این موضوع باشیم و واقعا و بی‌شائبه تلاش کنیم چرا که خداوند افتخار حرکت در راستای ترویج فرهنگ حسینی در تمام جهان را نصیب هر کسی نمی‌کند.
 
ناصری خاطرنشان کرد: ما باید با پیروی از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)، به دنبال رضای خدا باشیم و اگر سختی در این مسیر برابر ما قرار گرفت، بدانیم که خداوند آن را می‌بیند و بدون گلایه این سختی‌ها را تحمل کنیم و از اجر و ثواب وافر این موضوع بهره‌مند شویم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..