رئیس سازمان حفاظت قوه قضائیه:

وعده الهی در از بین رفتن باطل و بروز حق در حال تحقق است

رئیس سازمان حفاظت قوه قضائیه گفت: وعده الهی در از بین رفتن باطل و بروز حق در حال تحقق است، حتی اگر افرادی در لباس دین و روحانیت به جای توکل به خدا، تسلیم در برابر کدخدا را نجوا کنند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت الاسلام علی عبداللهی در جمع کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان یزد با اشاره به قیام عاشورا اظهار داشت: افرادی که حادثه کربلا را رقم زدند در حسب ظاهر خود را پیروز میدان تلقی می‎کردند اما آنچه تجلی یافت، پیروزی مسلَّم آرمان حق و مقابله با ظلم بود.

 
وی، فراموشی دین، توحید و معنویت و فاصله گرفتن از هدایت‎های رسول اکرم(ص) در کنار تبعیت از هوای نفس و دنیاطلبی را عامل رویارویی افراد به ظاهر دیندار و ظاهر‎الصلاح در برابر سیدالشهدا(ع) ذکر کرد و افزود: وقتی که دین و دیانت عمیق نباشد و افراد با مادیات هم‎زیست شوند و دنیا‎طلبی و شهوت‎پرستی داشته باشند، در فاصله کوتاهی از رحلت رسول گرامی اسلام(ص) در برابر دیانت مجسم و معنویت کامل یعنی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‎ایستند.
 
عبداللهی، قیام سیدالشهدا(ع) و جریان عاشورا را دانشگاهی برای هدایت انسان‎ها به واقعیت‎ها و حرکت به سمت حقایق دانست و بیان داشت: هرچه بیشتر از این الگوی تاریخی می‎گذرد تأثیر آن بر بشریت بیش از پیش می‎شود تا انسان‎ها را به سمت حقانیت رهنمون سازد.
 
وی، شاخص‎ترین مبدأ حیات تاریخی برای پیاده‎سازی مکتب توحیدی در عصر حاضر را انقلاب اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: زحمات هزار ساله علمای شیعه این زمینه را فراهم ساخت تا در عصر حاضر شخصیتی وارسته، شجاع و جسور اقدام به برپایی نهضتی کند که در عرصه هستی فراگیر شده است.
 
رئیس سازمان حفاظت قوه قضائیه تصریح کرد:  امروز در اقصی نقاط عالم توجه و بصیرت به مکتب تشیع روز به روز در حال افزایش است که شاید تعجبی نداشته باشد به زودی زود از مأذنه حتی مقتدر‎ترین کشورهای فاسد، ندای اشهد ان لااله‎الا‎الله و اشهدان‎محمد‎رسول‎الله به گوش برسد.
 
عبداللهی گفت: وضعیت دنیای امروز استکبار با دوره امویان تفاوت زیادی ندارد؛ آن روز امویان با ضرب شمیر و نعل اسبهایشان نیات شوم خود را دنبال می‎کردند و امروز فضای مجازی و دوربین‎های مختلف فاسد کارتل‎ها و تراست‎های مستکبرین که ادعاهای سردمداری دهکده جهانی و سروری عالم هستی را دارند، مقاصد باطل خود را دنبال می‎کنند.
 
وی تأکید کرد: وعده الهی در از بین رفتن باطل و بروز حق در حال تحقق است، حتی اگر افرادی در لباس دین و روحانیت به جای توسل و تمسک به خدای عز وجل، کرنش و تسلیم در برابر کدخدا را نجوا کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..