پرداخت مطالبات فرهنگیان، بزودی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: با رایزنی‌های وزارت آموزش وپرورش با سازمان برنامه و بودجه، مطالبات فرهنگیان به زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزجلالی به پیگیری های مستمر و مداوم صورت گرفته از سوی مدیر کل و کارشناسان حوزه معاونت مالی و اداری برای تحقق مطالبات فرهنگیان به ویژه پاداش پایان خدمت ، حق الزحمه نیروهای خرید خدمات ، حق التدریس ها و … اشاره کرد و گفت: تمام اسناد مطالبات فرهنگیان احصاء شده و به کرات پیگیر وصول آن هستیم.

 وی با اشاره به  پرداخت نیمی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزود:ارائه خدمات حمایتی ، بیمه ای ، درمانی ، رفاهی و اسکان نوروزی فرهنگیان در اولویت کارها قرار دارد و  سعی خواهیم کرد تمام این موارد در یک نرم افزار دراختیار ذینفعان قرار بگیرد.
جلالی،  توسعه نرم افزارهای الکترونیکی را یکی از راه های ارائه شفاف اطلاعات اداری و مالی به فرهنگیان اعلام کرد و گفت: امسال سعی خواهیم کرد با طراحی و راه اندازی نرم افزارهای موبایلی بهره برداری از خدمات رفاهی را برای همکاران آسان کنیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد  در مورد تخصیص سهمیه کاغذ به مدارس نیز گفت : سهمیه کاغذ شهرستانها و مناطق براساس سرانه دانش آموزی هر شهرستان و منطقه توزیع شده است و در مرحله بعدی برای کسانی که نیاز به کاغذ دارند در تلاش هستیم کاغذ با ارز نیمائی تهیه کنیم.
جلالی به بهسازی و بازسازی مهمانسرای فرهنگیان استان درمشهد مقدس با هزینه افزون بر۳ میلیارد تومان اشاره کرد وگفت : این مبلغ صرف بازسازی سیستم گرمایشی وسرمایشی و بهسازی لابی و سالن غذا خوری شده است.
وی گفت: به منظور بهره مندی هرچه بهتر فرهنگیان از امکانات مهمانسرای مشهد ، نرخ اتاق ها به صورت شناور است تا در ایام خلوت معلمان بتوانند با تخفیف حداکثری امکانات این مهمانسرا استفاده کنند. 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..