معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر داد:

مشارکت ۱۹۰ میلیاردی دولت برای تکمیل طرح‌های عمرانی توسط بخش خصوصی

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از مشارکت ۱۹۰ میلیارد ریالی دولت برای تکمیل طرح‌هایی عمرانی توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا نبی در جلسه شورای برنامه ریزی استان یزد با اشاره به تبصره ۱۹ اظهار داشت: تبصره ۱۹ مکمل ماده ۲۷ قانون الحاق دو، مربوط به مشارکت عمومی و خصوصی و اجرای طرح‌ها توسط بخش خصوصی است.

 
وی بیان کرد: بودجه تبصره ۱۹ قانون بودجه ۱۳۹۸ برای شهرستان‌های استان یزد حدود ۱۹۰ میلیارد ریال است که بر اساس این تبصره، تسهیلات و امکاناتی در نظر گرفته شده که اجازه می دهد دولت ۱۰ درصد از اعتبارات هر استان را برای پیشبرد طرح‌هایی که بخش خصوصی آمادگی مشارکت در آن را دارد، اختصاص دهد.
 
نبی عنوان کرد: از بخش خصوصی دعوت می شود تا با دستگاه‌هایی که چنین طرح‌هایی دارند، بیشتر ارتباط برقرار کند و از طریق پرتال دستگاه‌ها به فهرست طرح‌ها دست پیدا کنند و مشارکت خود را اعلام کرده و وارد مرحله اجرا شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر شهرستانی نتواند این اعتبارات را جذب کند، در جلسات آینده شورای برنامه‌ریزی استان، مورد تجدید نظر و بازنگری قرار خواهد گرفت.
 
نبی در بخش دیگری از این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای شهرستان‌های اشکذر، بافق و بهاباد توسط مشاور یادآور شد: برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی شامل روستاهای ابراهیم آباد، اسلام آباد، صدرآباد، شمسی، شرف آباد، باجگان، برکوئیه، بساب، دولت آباد، شیطور، آسفیج، بنستان، بنیز، کویجان و وحدت آباد است.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با جمع بندی نظرات اعضای شورای برنامه‌ریزی استان، این طرح در آینده الگوی توسعه این روستاها شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..