امام جمعه یزد:

مسئولان به بحث فساد اخلاقی در کافی شاپ‌ها ورود کنند

امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت‌های غیراخلاقی و فساد اجتماعی در برخی از کافی شاپ‌ها و باشگاه‌های ورزشی یزد، گفت: مدیران استان قبل از ورود مردم انقلابی ناهنجاری‌های اجتماعی در کافی شاپ‌ها و باشگاه‌های ورزشی یزد را برطرف کنند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۵ مردادماه نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن عیدغدیرخم، اظهار کرد: عید غدیر ادامه حکومت الله به دست انسان‌های شایسته است.
 
وی با بیان این که شیعیان و اهل سنت در مورد جایگزین پیامبر اکرم(ص) برای حکومت بر جامعه اسلامی اختلاف نظر دارند، افزود: در باور اهل سنت تنها شرط حاکمیت جامعه اسلامی توان مدیریت است و در اعتقاد شیعیان علاوه بر توان مدیریت، شجاعت، پاکدامنی، عالم به دین و انصاف از جمله شروط حاکمیت دینی بر ملت مسلمان است.
 
امام جمعه یزد عید غدیر را عیداکبر دانست و گفت: عید غدیرخم فرصت مناسبی برای شناخت کامل ارزش‌های دینی و انقلابی جامعه اسلامی است.
 
ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که متأسفانه امروزه برخی از کافی شاپ ها و باشگاه های ورزشی استان یزد محل فساد و فعالیت های غیراخلاقی و غیرقانونی شده‌اند، تصریح کرد: مسئولان امنیتی و فرهنگی استان باید منسجم تر از حریم ارزش‌های دینی و اسلامی دارالعباده یزد حراست کنند.
 
این مسئول با بیان این‌که صبر انقلاب مردم یزد محدود است و در برابر اقدامات غیراخلاقی و غیرشرعی کوتاه نمی‌آیند، بیان کرد: مدیران استان قبل از ورود مردم برای ساماندهی ناهنجاری‌های اجتماعی وارد عمل شوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی برای توسعه کشور، تصریح کرد: جهادگران باید با ترویج روحیه وحدت و همبستگی به منظور تأمین رفاه حال مردم شهر و روستا نسبت به جذب مشارکت عمومی و خیرین مختلف اقدام کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد توسعه کشور را مستلزم خودکفایی و استقلال اقتصادی دانست و بیان کرد: بسیاری از چالش های اقتصادی ناشی از اعتماد به بیگانگان و عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی است.
 
این مسئول در پایان با بیان این‌که استکبار جهانی سعی دارد با ایجاد توطئه‌های مختلف دشمنان دین اسلام را بر مسلمانان جهان مسلط کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از فسادهای فرهنگی و اجتماعی امروز توطئه مافیایی اسرائیلی است که باید در برابر آنها هوشیار باشیم.
 
منبع:ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..