رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

برگزاری ۴۷۰ برنامه با ۳۱ عنوان در دهه ولایت و امامت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ۴۷۰ برنامه و جشن مردمی با ۳۱ عنوان و با مشارکت هنرمندان بومی استان از عید قربان تا عید سعید غدیر و روز مباهله ‌در شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، "عباس ملازینلی" روز شنبه ۱۹ مرداد ماه در نشست با اهالی رسانه استان به تشریح برنامه ها و جشن های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عید قربان تا عید سعید غدیر و روز مباهله به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان پرداخت.

وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: بیش از ۴۷۰ برنامه و جشن با مشارکت اکثریت هنرمندان بومی استان و در قالب ۳۱ عنوان در دهه ولایت و امامت توسط ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری به طور گسترده در نقاط مختلف شهر یزد برگزار می شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری از راه‌اندازی پویش "من ولا‌یی ام" خبر و ادامه داد: شعار دهه ولایت و امامت "یاعلی ولایت، ره سبز سعادت" است که در این نشست از این شعار با حضور خبرنگاران رونمایی می‌شود.
ملازینلی برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی، راه اندازی ۱۳ ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات حفظ آیات ولایت، جشن ویژه شب عید قربان و عید غدیر، مسابقه خطبه غدیر، جشن های بانوان و جوانان غدیر و نشست‌های تخصصی غدیر را از مهم‌ترین برنامه ها و جشن های این ایام اعلام کرد.
وی افزود: پرده‌خوانی چند رسانه ای غدیر از مهم ترین برنامه های ایام دهه ولایت و امامت است که از روز بیستم مرداد ماه آغاز می‌شود و هر شب تا روز مباهله در چند نوبت در مساجد مختلف شهر یزد ادامه می یابد.
ملازینلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جشن های محله ‌ای غدیر با مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است که تعداد این جشن ها به ۳۰ مورد می‌رسد و در کنار جشن های مردمی، مراسم های جشن بزرگ غدیر نیز در میدان امیرچخماق یزد و پارک‌های کوهستان، لاله و ‌غدیر از ۲۴ تا ٢٩ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..