رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

۵ نفر حادثه دیده در تصادف دو خودرو سواری در محور تفت به سانیج

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از 5 نفر حادثه دیده در تصادف دو خودرو سواری زانتیا و رنو سیمبل در محور تفت به سانیج خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : بنا به اطلاع مر کز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر تصادف دو خودرو سواری زانتیا و رنو سیمبل در کیلومتر۳۰ محور تفت به سانیج روبروی جاده قدیم دره شیر ۵ نفر حادثه دیده در پی داشت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : با توجه به آمادگی نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان، بلافاصله عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند و به همراه نیروهای امدادی اورژانس مشغول به  امدادرسانی شدند.

کهدویی عنوان کرد : در این حادثه ۵ نفر حادثه دیده که یک نوزاد ۴ ماهه که خوشبختانه دچار مصدومیتی نبود و ۴ مصدوم دیگر پس از رهاسازی و انجام اقدامات بیمارستانی توسط نیروهای امدادی با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شدند

وی تصریح کرد: در این حادثه که در ظهر امروز جمعه ساعت ۱۲:۴۰ اتفاق افتاد،  یک نفر نجاتگر کادرو دو نجاتگر هلال احمر به همراه یک دستگاه خودرونجات حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره  112 مطلع سازند.

این مقام مسئول با توجه به اینکه همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی در حادثه ها میتواند مثمر ثمر باشد ، گفت : از نجاتگران پایگاه جاویدالاثر متوسلیان تفت و عوامل امدادی اورژانس که با همکاری هم در این حادثه حضور و امدادرسانی نمودند تشکر و قدردانی میشود. 

بخش نظردهی بسته شده است..