توصیه سیدحسینی معاون سابق استانداری یزد:

برای عبور از بحران امروز باید هوای بخش خصوصی یزد را داشته باشید تا لابی در تهران!

سیدمحمد رضا سیدحسینی معاون پیشین استاندار یزد در یادداشتی در صفحه شخصی اش نوشته است:برای عبور از بحران امروز باید هوای بخش خصوصی یزد را داشته باشید تا لابی در تهران!

به گزارش یزدی نیوز  سیدمحمد رضا سیدحسینی معاون پیشین استاندار یزد در یادداشتی در صفحه شخصی اش نوشته است: کشور در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی است .دستگاه های اجرائی باشرایط سخت بودجه ای دست به گریبانند. عزت کشور درپیروزی بر این جنگ وعبور از تنگه تحریم است. عده ای تحریم را نعمت و علت قطع وابستگی بودجه به نفت می دانند و عده دیگر بر خلاف آنها فکر می کنند. تحریم دو رو دارد یک روی زیبا و بانعمت و یک روی کریه و با زحمت.

مدیران ارشد استان ،شورا و شهرداری خوب می دانند دیگر از لابی های مرکز اعتباری به دست نمی آورند و جلسه با وزرا و معاونان رئیس جمهور برای گرفتن اعتبار آب در هاون کوبیدن است. جمله هایی از قبیل دولت می بایست کمک کند، مرکز می باید تامین اعتبار کند، منتظر تخصیص اعتبار از سازمان برنامه و بودجه ایم ووو  بی معناست، و اما چنانچه در این شرایط بخواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و آن روی زیبای تحریم را بنگریم به نظر می بایست تمام دستگاه های اجرایی استان مصمم به پشتیبانی از بخش خصوصی باشند. بخشی که خود هم اکنون خسته و بی رمق است. 
 
کم کردن بوروکراسی اداری، حل کردن مشکلات آنها بی محابا، آرایش جنگی گرفتن دستگاه های اجرائی (به معنی آن که در این شرایط پشتیبانی لازم از بخش خصوصی برای پیروزی در این جنگ را انجام دهند). گرفتن اختیارات از مرکز و حل موضوع های استان با اختیار کامل، سهل گرفتن امور، ایجاد جاذبه، دادن امتیازهای لازم به بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری جدید، عدم بخشی نگری دستگاه ها و پیگیری تمام راه هایی که منجر به با نشاط شدن و فعال گردیدن هر چه بیشتر این بخش می گردد باعث می شود از این گردنه سخت عبور کرده و چهره کریه تحریم جای خود را به زیبایی دهد. با شناخت من از یزد و یزدی ها این امر در یزد سهل و قابل دستیابی است. همت چاره ساز است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..