استاندار یزد:

اجرای پروژه مهر به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز دارد

استاندار یزد گفت: پروژه مهر فقط مختص آموزش و پرورش نیست، همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند تا امکانات و خاطره خوبی برای دانش آموزان فراهم شود.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی، شنبه شب در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد در سالجاری، افزود: گاهی اتفاقات کوچکی که در طول سال تحصیلی رخ می دهد باعث تبعات بسیار زیادی می شود که سرویس مدارس یکی از این موارد است و باید مسئولیت هر ارگان بصورت شفاف مشخص باشد تا خدای نکرده شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به درخواست زمین جهت مسکن فرهنگیان یزد گفت: شورای مسکن استان تقریباً غیر فعال بود و از زمان انتصاب بنده تاکنون دو جلسه برگزار شده و از همه ظرفیت های این شورا و مسکن استان استفاده خواهیم کرد.
 
طالبی افزود: مسکن فرهنگیان هم یکی از اولویت های شورای مسکن استان خواهد بود که در نشست آتی این شورا مطرح خواهد شد و با اولویت فرهنگیان فاقد مسکن از همه ظرفیت های استان برای حل این معضل استفاده خواهد شد.
 
استاندار یزد در پاسخ به درخواست نماینده مدارس غیر دولتی استان یزد جهت استفاده از تسهیلات اشتغال گفت: این درخواست کاملاً بجا است که اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد طی نامه ای باید پیگیری لازم را داشته باشد تا این مورد هم در تسهیلات اشتغال درج شود و اگر اصلاحیه ای نیاز دارد از طریق مرکز پیگیری شود.
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در شورای اشتغال برای حفظ اشتغال موجود تصمیم گیری می شود و مدارس غیر دولتی هم بخش قابل توجهی اشتغال جدید دارند که اگر با مشکلی مواجه شوند علاوه بر بیکار شدن تعدادی از پرسنل آنها، شاهد فشار بر روی مدارس دولتی خواهیم بود لذا رفع این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد.
 
در این نشست که دویست و هفتادو چهارمین شورای آموزش و پرورش استان از بدو تاسیس تا کنون و چهارمین شورای سالجاری بود، هر یک از اعضا درخواست های خود را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
 
منبع:ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..