مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد :

باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر پلی است برای برقراری ارتباط مستقیم امدادگران با مسئولان هلال احمر

جلسه باشگاه استانی نجاتگران و امدادگران با حضور مدیرعامل و رئیس اداره عملیات امداد و نجات و اعضا باشگاه امدادگران و نجاتگران در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با باشگاه استانی امدادگران و نجاتگران ضمن قدردانی از تلاش کلیه امدادگران و نجاتگران استان اظهار داشت : اگر امروز هلال احمر درمیان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت می باشد.

حرازی زاده با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی برای فعالیت های آمادگی و امدادی و همچنین راهکارهای جذب و نگهداری و ورود اعضا جوانان به حوزه امداد و نجات افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی برنامه های آتی حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجود می باشد و تمامی اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای نیل به اهداف مجموعه تلاش کنند.

وی با تأکید براینکه باشگاه‌‌های امدادگران جمعیت هلال احمر در سطح استان باید به یک تشکل قوی و منسجم تبدیل شوند تا بتواند تصمیم‌ساز برای مدیران فعلی و آینده جمعیت هلال احمر باشند، تصریح‌کرد: حل مشکلات امدادگران و نجاتگران هلال احمر از اولویت های باشگاه امدادگران است و ما نیز تمام توان خود را بکارخواهیم گرفت تا مشکلات  امدادگران را حل نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تأکید بر انسجام بین امدادگران در باشگاه، گفت: بحث آموزش باید در میان امدادگران بطور جدی دنبال شود و این میطلبد که باشگاه امدادگران نیازسنجی نموده و پیگیر برگزاری دوره های آموزشی تا توان علمی و عملی هردو باهم در امدادگران تقویت شود.

این مقام مسئول با اشاره به نوآوری و خلاقیت به کار بسته شده در این باشگاه، هدف و رسالت نجاتگران باشگاه و امداد و نجات هلال احمر را مقدس خواند و ابراز داشت: با تمام توان به این باشگاه کمک خواهیم کرد تا در راستای نجات خلق و اهداف بشردوستانه هلال احمر قدم بردارند.

وی نجاتگران را افراد بااخلاق و باتجربه خواند که همیشه سعی در کمک‌رسانی به دیگران دارند، به طوری که با خدمت بی‌منت در بحران‌ها و حوادث در کنار برخورداری از روحیه ایثار و فداکاری، به مدد انسان‌های حادثه‌دیده می‌پردازند.

فرزاد گلویی دبیر باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان گزارشی از فعالیتهای باشکاه را ارائه و همچنین در مورد مسائل رفاهی امدادگران و نجاتگران و بحث وام به امدادگران ،اردوهای مشارکتی و …. را مطرح کرد .

در ادامه دبیران باشگاه امدادگران استان نظرات و پیشنهادات خود را در هرچه بهترشدن عملکرد امدادگران ارائه دادند و قرار شد با تشکیل جلسات باشگاه شهرستانی در شعب ، انتقادات و پیشنهادات را جمع آوری و در جلسه بعدی ارائه نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..