رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد خبر داد :

کمک ۱۱۰ میلیون ریالی داوطلبان و خیرین بهاباد به بانک امانات پزشکی هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از کمک 110 میلیون ریالی داوطلبان و خیرین این جمعیت به بانک امانات تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد با بیان این خبر اظهار داشت: با مشارکت داوطلبان و نیکوکاران خیراندیش بهاباد مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال جهت خرید لوازم پزشکی و تجهیزات توانبخشی به جمعیت هلال احمر اهدا گردید.

وی عنوان کرد : با کمک خیرین تجهیزات پزشکی خریداری و جهت کمک به بیماران نیازمند و  به صورت امانی به آنها تحویل می شود.

رضاپوربا اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر یکی از واحدهای فعال مددکاری اجتماعی جهت یاری رسانی به اقشار کم بضاعت و بیماران نیازمند است، افزود: از مردم نوع دوست و نیکوکار درخواست داریم درصورت وجود لوازم مازاد پزشکی ازقبیل عصا ،ویلچر، واکر، تخت بیمارستانی، فتوتراپ، کپسول اکسیژن، مانومتر و… در منزل با اهدا به این مرکز ما را در خدمات رسانی به بیماران و نیازمندان یاری کنند.

وی در پایان خاظرنشان کرد : وجود خیرین بزرگوار برای تحقق اهداف متعالی جمعیت هلال احمر و اولویت های کاری سازمان داوطلبان این جمعیت، غیرقابل انکار است و حمایت های این عزیزان موجب موفقیت هلال احمر در یاری مردم نیازمند شهرستان و حتی کشور می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..