دبیر هیات شنای یزد:

شنا و واترپلوی یزد روزهای درخشانی پیش رو دارد

دبیر هیات شنای استان یزد گفت: تقویت زیرساخت ها و فعالیت های پایه بر روی شناگران یزدی در سال های گذشته آینده ای درخشان را برای ورزش شنا و واترپلو استان نوید می دهد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد، سید مصطفی سجادی با بیان اینکه گذشته شنا و واترپلوی یزد سرشار از افتخارات غرورآفرین ملی و بین المللی است افزود: با تقویت زیرساخت ها و فعالیت در رده های پایه و همچنین ارتقای دانش فنی مربیان،داوران و شناگران در سال های گذشته که تاکنون نیز ادامه دارد امید است که این موفقیت ها که شایسته ورزش استان یزد است ،پرقدرت ادامه یابد.

سجادی فعالیت های ارزشمند هیات های شهرستان ها را در کسب این موفقیت ها بسیار اثرگذار دانست و افزود: به رغم امکانان اندک شهرستان ها برنامه ریزی مناسب مسئولان و تلاش و همت و علاقه شناگران توانسته است نتایج خوبی را برای این ورزش در شهرستان های استان یزد رقم بزند.
دبیر هیات شنای استان کسب مقام های ارزشمند در شنا و واترپلو در سال های اخیر را نشان دهنده مسیر صحیح هیات شنا دانست و ابراز امیدواری کرد با رفع برخی کاستی ها و تقویت نقاط قوت آینده این رشته ورزشی برای جوانان استان پر نشاط و پر انگیزه باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..