معاون فرماندار تفت:

آب مشترکان پرمصرف قطع شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت از ضرورت بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: اظهار کرد: بر اساس قانون در صورت لزوم، آب مشترکین پرمصرف باید قطع شود.

به گزارش یزدی نیوز «محمدجواد نعمتی» در نشست بررسی مشکلات قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان تفت خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب شد و اظهار کرد: خوشبختانه در ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های مطلوبی در سطح شهرستان بودیم اما متأسفانه این بارش‌ها بر منابع آبی زیرزمینی تأثیر به سزایی نداشته است. 

 
نعمتی با بیان این که تصور مردم از سال پیش رو، سالی پرآب است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این تصور باعث شده است که مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کنند و حتی در مواردی از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده شود که همین موضوع، مشکلاتی را برای تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان به وجود آورده است. 
 
وی از ضرورت توجه به بروز مشکلات در تأمین آب نقاط مختلف تفت یاد کرد و گفت: بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد جدی خواهد شد به طوری که در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع می‌شود. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور مسئولان آبفار شهرستان در نقاط مختلف شهرستان شد و تاکید کرد: مسئولان آبفار شهرستان با بازدید نقاطی از تفت که با قطعی آب روبرو هستند، علت دقیق این مشکل را بررسی و برای رفع آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. 
 
نعمتی در پایان خواستار همکاری مردم شهرستان تفت در مصرف بهینه آب شد و خاطرنشان کرد که با همکاری مردم تفت شاهد بروز کمترین مشکل در زمینه کم آبی باشیم.
 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..