جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در کانون دانش آموزی هلال احمر دبیرستان فرزانگان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت کانون دانش آموزی هلال احمر دبیرستان فرزانگان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد  اظهار داشت: به‌ مناسبت  سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن گرامیداشت روز دختر در دبیرستان دخترانه فرزانگان یزد به همت اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: این جشن در راستای ارتقای روحیه، نشاط و پویایی در بین دختران و قدرانی از زحمات داوطلبانه اعضای کانون دانش آموزی و تیم دادرس هلال احمر دبیرستان فرزانگان صورت گرفت.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به تمامی دختران نیکو سرشت اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان یزد افزود: خوشبختانه در جامعه اسلامی ما حضور و نقش دختران نسبت به سایر کشورهای اسلامی بسیار مهم و پرشور است و این حضور نظم خاصی به جامعه ما می بخشد. امید است دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س)، جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون کنند.

 این مقام مسئول در پایان ضمن بیان این که جمعیت هلال احمر می تواند مشق مدیریت و زندگی اجتماعی برای دختران جامعه ما باشد خاطر نشان کرد: جایگاه و نقش دختران در جامعه و اهمیت حضور آنها پیشرفت و رشد اجتماع و حضور فعال دختران در عرصه های اجتماعی باعث پویایی و پیشرفت آنها و توجه به مقام آنها در جامعه می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..