ارتقا درجه امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه

با حضور کارشناسان حوزه امدادو نجات هلال احمر استان کمیته ارتقادرجه امدادگران در جمعیت شهرستان ابرکوه تشکیل شد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : با بررسی پرونده های موجود و میزان مشارکت امدادگران در فعالیت های داوطلبی جمعیت ۳۸  نفر شرایط ارتقا درجه از امدادگری به نجاتگری را دارا بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با بیان اینکه امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر با طی دوره های عمومی و تخصصی امداد نجات و تشکیل پرونده حائز درجه امدادگر سه می شوند، تصریح کرد: اعضای داوطلب با شرکت در عملیات ها و برنامه های امدادی و نیز طی دوره های ویژه به امدادگر دو، یک و سپس به رده های نجاتگر سوم، دوم، یکم و در نهایت به درجه ایثار ارتقاء می یابند.

وی تصریح کرد: اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران برای ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران و ارتباط مستمر با آنان صورت می‌پذیرد.

اکرمی فعالیت جمعیت هلال احمر را مدیون اعضای  داوطلب فعال خود دانست و اضافه کرد: اگر نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر حضور نداشتند روند اجرای مراحل مخصوصا عملیات های امدادی به کندی پیش می رفت و انجام دادن فعالیت های سنگین را مدیون اعضای داوطلب مخصوصا امدادگران و نجاتگرانی هستیم که به صورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر حضور دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..