هر خانواده یک سفیر فرهنگی و معرف حجاب و عفاف است

no-thumbs

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: بحث حجاب و عفاف نیازمند نگاه ویژه خانوده‌ها در جامعه است.

به گزارش یزدی نیوز فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در  نشست نشست هم اندیشی حجاب وعفاف ویژه بانوان دستگاه هاو ادارات دولتی شهرستان یزد با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز کشف حجاب از سوی حکومت رضاخان،گفت: هدف از برگزاری این نشست، همگرایی وهمفکری بانوان برای برنامه ریزی بهتر وجامع در بین قشر جوان است. 

 
وی افزود: عفاف و حجاب یک معقوله‌ی فردی و اجتماعی است که قطعا اولین نهاد جامعه یعنی اعضای خانواده را درگیر می‌کند که در نتیجه نقش بسیارزیادی برجامعه می‌گذارد.
 
دانش یزدی ادامه داد: بحث حجاب و عفاف نیازمند نگاه ویژه خانوده‌ها در جامعه است که استحکام و تحکیم هر خانواده‌ای می‌تواند آرامش پویا وکاملی را به جامعه اسلامی تزریق کند و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.
 
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت : در تلاش هستیم بحث عفاف و حجاب در خانوادها را، در ابعاد مختلف بررسی و تحلیل کنیم تا با برنامه ریزی‌های مهم و تاثیر گذار، هریک از افراد خانواده را به یک سفیر فرهنگی و معرف حجاب و عفاف در جامعه تبدیل کنیم.
 
ایجاد نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تشکیل کرسی‌های گفتمان از جمله برنامه‌های روز ملی حجاب و عفاف در استان یزد است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بخش نظردهی بسته شده است..