رئیس پلیس راه استان یزد:

۴۰ خودرو کار گشت محسوس و نامحسوس را در محورهای یزد انجام می‌دهند

no-thumbs

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: روزانه به طور متوسط ۴۰ خودرو کار گشت‌های نامحسوس و محسوس را در محورهای استان یزد در قالب طرح سفرهای تابستانی انجام می‌دهند.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ مسعود قانعی امروز در حاشیه جلسه مشترک بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با فرمانده پلیس راه استان و فرماندهان پاسگاه‌های تابعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سفرهای تابستانه سال ۹۸ از ۳۱ خرداد آغاز شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

 
وی عنوان کرد: پلیس راه استان در طرح تابستانه ۹۸ امسال با به‌کارگیری تمام توان تجهیزاتی، نیروی انسانی و خودرویی خود در خدمت مردم است و تمام تلاش خود را برای بستر سفرهای آرام و امن به کار می‌گیرد.
 
قانعی خاطرنشان کرد: پلیس راه استان یزد در این طرح با شش پاسگاه پلیس راه سیار، پنج ایستگاه ثابت و یک پلیس راه سیار اتوبوس، تأمین امنیت و نظم عبور و مرور را در استان انجام خواهد داد.
 
رئیس پلیس راه استان یزد ادامه داد: متوسط روزانه ۴۰ دستگاه خودرو اعم از محسوس و نامحسوس، محورهای ییلاقی و محورهای اصلی بزرگراهی را زیر پوشش قرار می‌دهد.
 
وی تاکید کرد: خط قرمز پلیس در تابستانه امسال، تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز است و توصیه می‌کنم رانندگان دقت لازم را داشته باشند تا تخلفات حادثه ساز آنها منجر به توقیف وسیله نقلیه آنها نشود.
 
قانعی عنوان کرد: با توجه به اینکه محورهای استان یزد، طولانی، کویری و عاری از هرگونه چشم اندازهای طبیعی است و علت اصلی حوادث، واژگونی بر اثر خواب آلودگی است، توصیه می‌کنم برنامه ریزی مناسب برای سفر خود داشته باشند.
 
وی بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنم به ازای هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت کافی داشته باشند تا بتوانیم تابستانی عاری از خطر و کاهش تصادف در محورهای استان را داشته باشیم.
 
منبع :مهر

بخش نظردهی بسته شده است..