۹۹۸ حامی نیکوکار به جمع نیکوکاران استان یزد پیوستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: 998 حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان سال جاری به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

به گزارش یزدی نیوز  «غلامرضا مشعل چی» با بیان این که هم‌اکنون ۴۱۷۹ فرزند یتیم و غیریتیم از حمایت حامیان خیراندیش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، افزود: ۱۴ هزار و ۳۷۸ حامی نیکوکار حمایت فرزندان معنوی خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

 
وی خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد از حامیان ساکن استان یزد و ۳۵ درصد ساکن استان‌ها دیگر و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند.
 
مشعل‌چی یادآور شد: حامیان نیکوکار استان یزد سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند که برای معیشت، تحصیل و درمان آن‌ها هزینه شده است.
 
وی گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم یا فرزند نیازمند(محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.
 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..