استاندار یزد به ابرکوهی‌ها وعده رفع بیکاری داد

no-thumbs

استاندار یزد گفت: با تعامل دستگاه‌های استانی و شهرستانی این نوید را به مردم ابرکوه می‌دهیم که در یک‌ فاصله زمانی منطقی شاهد رفع مشکل بیکاری در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوز «محمدعلی طالبی» در سفر یک ‌روزه خود به شهرستان ابرکوه در جمع نمازگزاران مصلی شهدای محراب این شهرستان، گفت: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی برگزار و تصمیمات خوبی در این ستاد جهت رفع چالش‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان اخذ شد.

 
وی یادآور شد: امروز در استان و شهرستان ابرکوه با طرح‌‌های عمرانی و اقتصادی ناتمام در شهرها و روستاها و از سوی دیگر با معضل بیکاری جوانان مواجه هستیم در حالی که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد اگر همگی همت خود را در جهت رفع مشکل طرح‌‌های نیمه‌تمام و فراهم کردن حداکثر تسهیلات برای سرمایه‌گذاران حوزه اقتصادی متمرکز کنیم به ‌راحتی می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم و سطح اشتغال را افزایش دهیم.
 
استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل و همکاری مابین دستگاه‌های مختلف استانی و شهرستان و جهت‌دهی برنامه‌ها، امیدواریم در یک بازه زمانی قابل ‌قبول از مشکلات و مسائلی که فراروی بخش صنعت در ابرکوه است، بگذریم و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه اشتغال شهرستان فراهم کنیم.
 
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در ابرکوه در بخش‌های مختلف کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و مباحث مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که قطعاً تمرکز و مساعدت مسئولان استان به شکوفا شدن این استعدادها کمک می‌کند لذا این نوید را به مردم ابرکوه می‌دهیم که در یک‌فاصله زمانی منطقی شاهد رفع مشکل بیکاری در این شهرستان هستیم.
 
طالبی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر، عنوان کردموضوع مواد مخدر در کشورمان از نظر نوع، نحوه تولید و توزیع آن‌، چنان پیچیدگی و گستردگی دارد که ضروری است آگاهی خانواده‌ها در این زمینه با آموزش‌های متعدد در رابطه با نحوه تربیت فرزندان و مشکلات و معضلات مربوط به مواد مخدر، افزایش یابد.
 
وی با بیان این که ورود مواد مخدر تنها از یک مرز نیست که نیروهای امنیتی تمرکز خود را روی آن قرار دهند و کنترل کنند، افزود: امروز از همه مرزها انواع و اقسام مواد مخدر وارد کشور می‌شود و تبعات مختلف امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را بر کشور تحمیل می‌کند.
 
استاندار در پایان با تأکید بر این که مردم در امر مبارزه با مواد مخدر باید در کنار نیروی انتظامی باشند، افزود: مردم باید در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، پاسدار فضای سالم جامعه باشند و به پیشگیری از گسترش مواد مخدر و موفقیت طرح‌های مقابله‌ای و درمانی کمک کنند.
 
یادآور می‌شود؛ استاندار یزد در جریان این سفر با خانواده شهید «اسماعیل نعمتی زاده» شهید مبارزه با مواد مخدر که در سال ۸۶ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود نیز دیدار و گفتگو کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..