با اعلام دبیرخانه ملی جشنواره؛

مهلت شرکت در بخش الکترونیک نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

مهلت شرکت در بخش الکترونیک نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اعلام دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، بر این اساس، امکان شرکت در بخش مکتوب جشنواره که تا پیش از این تا پایان روز ۲۸ خردادماه اعلام شده بود، تمدید نخواهد شد و شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تنها به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir میسر خواهد بود.

 
نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ابتدای اردیبهشت‌ماه و با معرفی ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان امکان شرکت انفرادی و خانوادگی در این جشنواره را داشتند.
 
این جشنواره همچون سه دوره گذشته، به صورت مکتوب و آنلاین در حال برگزاری است و پس از پایان مهلت شرکت مکتوب در پایان روز ۲۸ خرداد، امکان شرکت در بخش آنلاین تا پایان روز پانزدهم تیرماه وجود خواهد داشت.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند در فرصت باقی‌مانده با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، منابع این جشنواره را به امانت بگیرند و یا با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره، نسخه الکترونیک کتاب‌ها را تهیه و مطالعه کنند.
 
گفتنی است، جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از ششمین دوره خود با محوریت نهاد کتابخانه‌های عمومی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضاعلیه‌السلام، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع سیرة رضوی و پاسداشت ارزش‌های کریمان و کریمة اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..