مسئول ارزیابی وعملکرد آموزش وپرورش استان

حل مشکل دانش آموزان محله اسکان یزد -بزودی

برزگری: هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نمی شود وستاد ثبت نام ،دانش آموزان را جهت ثبت نام به نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود معرفی می کنند.

به گزارش یزدی نیوز والدین دانش آموزان  محله ۲۲ هزار نفری اسکان با مراجعه به دو مدرسه موجود در این محدوده با عدم ثبت نام فرزندانشان به دلیل تکمیل ظرفیت مواجه شده اند.

 
این والدین با مراجعه به مدارس دیگر هم به دلیل خارج از محدوده بودن محل زندگیشان از این مدارس،  از ثبت نام دانش اموزانشان خودداری شده است.
 
مسئول ارزیابی وعملکرد آموزش وپرورش استان در گفتگو با خبر ۲۰  با اشاره به اینکه در منطقه اسکان هیچ فضای آموزشی وجود ندارد گفت: نزدیکترین مدارس به این منطقه مدرسه  یادگار و مدرسه رهبر است.
 
برزگری اظهار داشت: مدرسه رهبر یک فضای ۱۶ کلاسه دارد که با توجه به جمعیت دانش آموزی که در آن منطقه است  می توان  از آن استفاده کرد وبصورت شیفت بندی تا حدودی این مهم انجام شود
 
وی  گفت: با توجه به جمعیت دانش آموزی وتکمیل ظرفیت مدارس که در این منطقه وجود دارد باید به صورت شیفت بندی مدارس را اداره کرد، که آن هم اولیا موافق با شیفت بندی این مدرسه نیستند.
 
مسئول ارزیابی وعملکرد آموزش وپرورش استان افزود: با توجه به مهاجر پذیری استان فضای آموزشی ما کم است و فضای بیشتری باید در اختیار اموزش وپرورش قرارگیرد.
 
برزگری تاکید کرد : مقرر شد پیمانکار مدرسه وحدت را قبل  از آغاز ماه مهر تکمیل کرده وتحویل دهد.
 
وی افزود: با تکمیل این مدرسه بخشی از دانش آموزان به مدرسه وحدت انتقال داده شده و مشکل دانش آموزان جهت ثبت نام حل  خواهدشد.
 
برزگری گفت: ستاد ثبت نام ناحیه پس از تکمیل شدن دانش آموزان را به نزدیکترین مدرسه انتقال داده تا در این زمینه مشکلی برای ثبت نام وتحصیل دانش آموزان ایجاد نشود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..