جشنواره بازی و ورزش کودکان در یزد برگزار شد

جشنواره بازی و ورزش کودکان به همت کمیته بازی و ورزش کودکان هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مرکز آرکو باکس یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به همت کمیته بازی و ورزش کودکان هیئت ورزشهای همگانی استان یزد و با مشارکت گروه ورزش و سلامت آرکو، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و هیئت ورزشهای کارگری استان یزد جشنواره بازی و ورزش کودکان در مرکز آرکو باکس یزد برگزار شد.

 
در این جشنواره فرهنگی ورزشی که با اجرای متخصص بازی و ورزش کودکان و مجری شبکه دوم سیما برگزار شد، کودکان و خانواده های شرکت کننده زیر نظر مربیان بازی‌ها و ورزش‌های کودکانه را انجام دادند.
 
گفتنی است در این جشنواره که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی ورزشی و شهری یزد برگزار شد، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سخنانی با اشاره به لزوم ترویج ورزش بین کودکان و نوجوانان اظهار داشت: ورزش می تواند در رشد جسمی، روحی و فکری فرزندانمان بسیار موثر باشد، به نحوی که کودکانمان با ورزش شادابتر و سالم تر خواهند بود.
 
یوسف صباغ، مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان هیئت ورزشهای همگانی استان نیز در سخنانی با اشاره به روند برنامه های این کمیته افزود: مهمترین هدف کمیته بازی و ورزش کودکان استان یزد، آشتی خانواده ها با ورزش است به نحوی که هر خانواده یزدی یک تیم ورزشی باشد و پدرها و مادرها با فرزندانشان ورزش کنند و ورزش به عنوان یک نیاز خانواده معرفی شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..