رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد:

تلاش برای تصویب قوانین جدید به منظور حمایت از صنایع

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دو طرح برای حمایت از صنایع به قوه قضائیه تقدیم شده که امیدواریم با تصویب آن در مجلس، بتوانیم راهی برای حمایت از صنایع پیدا کنیم.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری  در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی در کنار ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دستگاه قضائی استان هم ستاد اجرایی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را در استان‌ها فعال کرده است.

 
وی بیان کرد: دستگاه قضائی در همه استان‌ها از جمله استان یزد در کنار صنعتگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند و می‌خواهیم حمایت حقوقی و قضائی خود را اعمال کنیم.
 
دهشیری عنوان کرد: در سال ۹۷ در همین راستا، مشکلاتی در حوزه صنعت به دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضائی استان واصل شد که مجموع آنها به ۳۸ مورد رسید و از این تعداد ۲۳ مورد داخل دبیرخانه پیگیری و حل شد و ۱۵ مورد باقیمانده نیز مصوباتی داشت که ۹۰ درصد این مصوبات اجرایی و حل شد.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: خلاءهای قانونی در حمایت از بخش صنعت و اقتصاد داریم که برای پر کردن این خلأها دو طرح به دستگاه قضائی ارسال شد.
 
دهشیری عنوان کرد: این طرح‌ها کمک می‌کند که حمایت قضائی و حقوقی خود را از بخش تولید داشته باشیم که یکی از این طرح‌ها طرح انسجام مزایده ماشین آلات خط تولید است.
 
وی تصریح کرد: اگر این دو طرح مصوب و تأیید شود، به طور قطع کمک قابل توجهی به بخش صنعت استان یزد خواهد شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..