اجرای برنامه اهداء خون توسط جوانان ،امدادگران وداوطلبان ،پرسنل هلال احمرشهرستان مهریز

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اهداء خون سالم ۹۰ نفراز اعضاء جوانان ،داوطلب وامدادگران وپرسنل جمعیت هلال احمرشهرستان مهریز خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ علیرضا فخری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهارداشت : این برنامه با استقبال بی نظیراعضاء روبرو شد .

 وی گفت : تعداد۱۰۳ نفر از جوانان، داوطلبان وامدادگران وپرسنل به جمعیت هلال احمرشهرستان مراجعه نموده که تعداد۹۰ نفرموفق به اهداء خون سالم خود شدند.

فخری با بیان این که هدف از این برنامه یاری رساندن به نیازمندان به خون است، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز همواه در تمام بحران‌ها و عرصه‌ها به کمک و یاری مردم آمده‌اند و جلوه‌ای از گذشت و فداکاری واقعی را به معرض نمایش گذاشته و در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند .

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز کمک به  بیماران نیازمند به خون و ترویج فرهنگ نوعدوستی و بشر دوستانه را از اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد .

این مقام مسئول ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل خدوم سازمان انتقال خون، افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون وجود دارد که در دوره‌ها و مناسبت‌های گوناگون اعضای هلال احمر با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند خون خود را اهدا نموده و مشارکت فعال دارند .

بخش نظردهی بسته شده است..