مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

۴۴ مدرسه و فضای آموزشی یزد در تصرف سایر دستگاه‌هاست

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در حال حاضر ۴۴ مدرسه و فضای آموزشی در استان یزد تحت تصرف سایر دستگاه‌ها است.

به گزارش یزدی نیوزعباسعلی دانافر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به قانونی که در آن ضرب‌الاجل شش ماهه برای تخلیه مدارس و فضاهای آموزشی تحت تصرف سایر دستگاه‌ها تعیین شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۴ مدرسه با پراکندگی در تمام شهرستان‌های استان، تحت تصرف دستگاه‌هایی غیر از آموزش و پرورش است.

 
وی با اشاره به زمان تعیین شده برای تخلیه این فضاها بیان کرد: بهترین راه حل این است که موضوع با محوریت استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان حل و فصل شود.
 
دانافر با اشاره به فضاهایی که در هر شهرستان در اشغال دستگاه‌های مختلف است، افزود: برخی فضاها با تکلیف استانداری در اختیار کاربران فعلی قرار گرفته است که امیدواریم اکنون نیز استانداری برای رفع تصرف آنها پادرمیانی کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اجرای طرح‌هایی با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری یزد از جمله شهردار مدرسه، همیار خدمات شهری و … بیان کرد: آموزش و پرورش از طرح‌هایی که بتواند دانش آموزان را شهروندانی موفق و دارای سبک زندگی اصولی تربیت کند، استقبال خواهد کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: در این راستا تاکنون نیز طرح‌هایی با همکاری شهرداری یزد اجرا شده و آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها نیز هستیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..