امام جمعه موقت یزد:

سخنان رهبری با مقام ژاپنی پیام صلابت ایران را به دنیا مخابره کرد

امام جمعه موقت یزد گفت: سخنان رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، پیام صلابت و عزت ایرانیان را به سراسر دنیا مخابره کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌الهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه ترامپ برای مذاکره با ایران دست به دامن کشورهای دیگر شده است، اظهار داشت: این بار نخست وزیر ژاپن برای این منظور واسطه قرار گرفت اما رهبری این وساطت را نپذیرفتند.

 
وی با اشاره به اینکه پاسخ رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن نشان از درایت و هوشمندی و تدبیر ایشان داشت، افزود: این پیام یک ضربه جدی به جنگ روانی بود که دشمن مدت‌ها است از طریق رسانه‌های خود علیه ایران به راه انداخته است و مسئولان نیز باید رفتار عزت‌مندانه و با صلابت رهبری را الگوی خود قرار دهند.
 
آیت‌الهی تاکید کرد: سخنان رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن پیام صلابت، عزت و حکمت ایرانیان را به سراسر دنیا مخابره کرد و باز هم آبی بر آتش دشمنی دشمنان ملت ایران بود.
 
امام جمعه موقت یزد یادآور شد: مقاومت، سلاح اصلی ملت‌های آزاده در برابر دشمنان ستمگر است و ایران نیز همین سلاح را برگزیده همچنانکه رهبر معظم انقلاب بارها از اندیشه مقاومت به عنوان قدرتمندترین سلاح کشور یاد کرده‌اند و امروز شاهدیم که به دنبال همین مقاومت، دشمن زبون و ضعیف شده است.
 
وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم نیز تذکراتی در مورد عدم دل بستن به دوستی دشمنان و کفار داده و هشدار داده که به دوستی دشمنان اعتماد نکنید و امروز دیگر همه به این باور رسیده‌اند، بنابراین مسئولان کشور نیز دیگر نباید به توافق با غرب دل ببندند و گمان کنند مشکلات کشور اینگونه حل خواهد شد.
 
آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: در طول چند دهه گذشته به‌خوبی دیدیم که هرکجا در برابر دشمنان مقاومت و به یاری خداوند و توانایی‌ها داخلی تکیه کردیم و از خود عزت و صلابت نشان دادیم به موفقیت و پیشرفت رسیدیم و دشمن نیز هرگاه صدای مقاومت و وحدت را از داخل کشور شنیده، عقب نشینی کرده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..