معاون استاندار یزد:

ناچار به تامین شکر مورد نیاز کارگاه‌های شیرینی‌سازی یزد هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به شرایط خاص توزیع شکر در بازار گفت: ناچاریم شکر مورد نیاز کارگاه‌های شیرینی سازی‌ یزد را به هر نحوی که ممکن است، تامین کنیم.

به گزارش یزدی نیوزسید مسعود عظیمی، در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد از شکر به عنوان یکی از کالاهای اساسی و حساس یاد کرد و اظهار داشت: شکر در استان یزد به دلیل تولید شیرینی و گردشگرپذیر بودن این استان و خرید روزانه مقادیر قابل توجهی شیرینی توسط گردشگران، شرایط ویژه تری دارد.

 
وی همچنین با اشاره به میزان اشتغالی که کارگاه‌های تولید شیرینی در یزد ایجاد کرده اند، افزود: ناچار به تامین شکر مورد نیاز کارگاه‌های شرینی‌سازی استان یزد به هر نحو ممکن هستیم.
 
عظیمی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک متر از خاک کشور به دست دشمن بیفتد اما دشمن امروزه به معیشت مردم توجه دارد و قصد دارد با این روش مشکلاتی را برایشان به وجود آورد تا نارضایتی ایجاد کند.
 
وی با اشاره به اینکه نیازمند همکاری و همدلی همه برای نظارت هر چه بهتر در بازار هستیم، خاطرنشان کرد: ما باید در استان جلساتی را با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار و شهرستان‌ها را فعال کنیم تا بتوانیم بازار استان را به بهترین شکل کنترل و مورد بررسی قرار دهیم.
 
عظیمی گفت: قیمت‌ها و آنالیزها باید جلوی چشم مشتری باشد و اگر کسی خارج از قیمت تصویب شده، عرضه کرد به مردم اعلام شود تا آنها نیز مطلع شده و همکاری کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..