برگزاری همایش فخر چهلم تا کمتر از یک ماه آینده

به دنبال تعویق زمان برگزاری همایش فخر چهلم که قرار بود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فروردین‌ماه امسال برگزار شود، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری این همایش استانی تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدمحمدشریف حسینی‌ کوهستانی» ، علت این تاخیر را تمدید مهلت ارسال آثار و تعویق زمان برگزاری به پس از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته به منظور بررسی تمهیدات همایش استانی «فخر چهلم» برگزار شد، بازه زمانی برگزاری همایش در آینده‌ای نزدیک و کمتر از یک ماه آینده تعیین شد که به زودی زمان دقیق آن اعلام می‌شود.

 
وی افزود: پس از فراخوان همایش تعداد ۸۵ مقاله از سراسر استان به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از داوری آنها تعداد ۱۱ مقاله به عنوان مقالات برگزیده انتخاب شد که علاوه بر چاپ و انتشار آنها، به صاحبان این آثار، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات(کربلا معلی) اهدا خواهد شد. 
 
حسینی کوهستانی متذکر شد: به زودی و پس از انجام فرآیند‌های لازم از سوی دبیرخانه همایش، به برگزیدگان مقالات برتر نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 
به گفته‌ی وی، همایش استانی «فخر چهلم» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
 
وی اظهار کرد: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ارائه راهکارهایی در ادامه مسیر پرفراز و نشیب انقلاب و تولید محتوایی فاخر در حوزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان نیز از جمله محورهای پانزده‌گانه این همایش به ویژگی‌های خط امام خمینی(ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌های نسل جوان و چالش‌های پیش رو، راهکارهای مشارکت‌جویی بیشتر مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی، تبیین و تطبیق وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، احصاء و تبیین مؤلفه‌های اقتدار ملی، تبیین اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی با نگاه به مردم سالاری دینی و مؤلفه‌های آن، اشاره کرد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..