مدیرکل آموزش و پرورش:

تحقق سند تحول بنیادین اولویت فعلی آموزش و پرورش یزد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد رسیدگی به مدارس کم برخوردار را از جمله اولویت‌های اجرایی دانست و گفت: مهمترین رسالت فعلی آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی دانافر» با اشاره به عزم جدی وزارت آموزش و پرورش جهت تحقق سند تحول بنیادین، اظهار کرد: تدوین و اجرای برنامه محوری و مشخص کردن سهم مدرسه، منطقه و ستاد برای تحقق این مهم ضروری است.

 
وی با بیان این‌که سند تحول بنیادین باید به کف مدرسه بیاید و همه سهم خودشان را در اجرای سند مشخص کنند،‌افزود:‌ مهمترین رسالت فعلی آموزش و پرورش تحقق این سند است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت:‌ آموزش مباحث نظری و عملی سند تحول بنیادین و روش‌های اجرا و دست یافتن به آن باید توسط تیمی آگاه از استان و وزارت به زیر مجموعه‌ها در قالب کلاس‌های آموزشی صورت بگیرد تا نتیجه و بازخورد آن را به عینه مشاهده شود.
 
دانافر جذب مشارکت حداکثری نواحی، مناطق، شهرستان‌ها و واحدهای مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: مدرسه محوری از مهمترین ارکان سند تحول بنیادین است که مبتنی بر زیر نظام‌های اداری می‌شود.
 
این مسئول در پایان رعایت عدالت آموزشی و حمایت و رسیدگی به مدارس کم برخوردار، استفاده از ظرفیت خیران دلسوز در جهت محرومیت‌زدایی را از جمله مهمترین رویکردهای سند تحول بنیادین و اولویت‌های اجرایی آموزش و پرورش است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..