راه اندازی درگاه اینترنتی ثبت درخواست مددجویان کمیته امداد

مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان یزد می توانند، برای دریافت خدمات درمانی، اموزشی و عمرانی در درگاه اینترنتی این سازمان ثبت نام کنند .

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان یزد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، 

علیزاده  گفت: در مرحله دوم ارائه درخواست به‌صورت الکترونیکی برای ۲۶ خدمت از خدمات قابل ثبت بر روی درگاه اینترنتی این نهاد فراهم‌شده است.
وی افزود: تعمیرات و بازسازی ، خرید و ساخت مسکن، بهسازی، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی و دانشجویی و نخبگی، وام، وام دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان را از جمله خدمات ارائه شده این درگاه اعلام کرد .
علیزاده گفت : کمک‌هزینه ازدواج پسران ، خدمات نظام‌وظیفه ، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی، تسهیلات بازگشت به روستا ، خدمات بیمه درمانی، خدمات بیماری ، کمک‌هزینه درمانی، صدور کارت درمانی، درخواست عمومی اشتغال، مشاوره تحصیلی، مشاوره روانشناسی، مشاوره ازدواج و مشاوره امور خانواده را از دیگر  موارد قابل‌ارائه از طریق درگاه اینترنتی کمیته امداد به مددجویان زیر پوشش است . 
وی افزود : خدمات ارائه‌شده در این سامانه بر اساس وضعیت و شرایط مددجو فعال خواهد بود و مددجویان می‌توانند با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد این سامانه اینترنتی شوند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..