نفرات و تیم‌های برتر مسابقات جام رمضان محلات در یزد تجلیل شدند

نفرات و تیم‌های برتر مسابقات جام رمضان محلات در یزد با اهدای جام و مدال تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز عباس ملازینلی در آئین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات جام رمضان محلات با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران یزدی از این دوره از مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور بسیار خوب ورزشکاران یزدی و با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

 
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه امروزه یکی از مطالبات مردمی از این سازمان برگزاری مسابقات ورزشی در سطح جامعه به صورت مستمر است گفت: از این‌رو با توجه به علاقه مردم به برگزاری این گونه مسابقات ورزشی، تلاشمان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مسابقات ورزشی در سطح استان است.
 
 
وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی با شرکت شهروندان اثرات مثبت بسیاری را در سطح جامعه می‌گذارد افزود: نشاط اجتماعی که امروزه به دنبال آن هستیم با برگزاری مسابقات ورزشی در قاعده هرم جامعه می‌تواند به وجود آید.
 
ملازینلی به حضور چشمگیر بانوان در مسابقات جام رمضان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از حقوق بانوان پر تلاش یزدی تحرک و ورزش در فضای سالم و فعالیت‌های بدنی است که در این راستا تلاش می‌کنیم که شرایط مناسبی را برای این قشر زحمت‌کش و پر تلاش استان فراهم آوریم.
 
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در پایان عنوان کرد: در شرایط بهبود شرایط برگزاری به دنبال آسیب شناسی این دوره از مسابقات محلات هستیم که بتوانیم دوره‌های بعد را به بهترین شکل برگزار کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مراسم از نفرات و تیم‌های برتر رشته‌های ورزشی کبدی، هندبال، والیبال، تیراندازی با کمان تجلیل و تقدیر به عمل آمد
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..