۲۹ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی در بهاباد پرداخت شد ‌

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغال و خودکفایی مددجویان گفت: کمیته امداد بهاباد ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

به گزارش یزدی نیوزرمضان باقری  با اشاره به اینکه اشتغالزایی یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد است اظهار داشت: در راستای طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی در سال گذشته، کمیته امداد بهاباد مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت کرده است.

 
وی پرداخت تسهیلات خودکفایی را راهی بسیار خوب در حوزه افزایش اشتغال و کاهش آمار بیکاری دانست و عنوان کرد: تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته منجر به ایجاد ۹۰ فرصت شغلی در شهرستان بهاباد شده است.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد افزود: این مبلغ تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی دامداری صنعتی و صنفی و خدماتی به ۹۰ نفر از مددجویان بهابادی پرداخت شده است.
 
باقری خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال این تسهیلات از محل صندوق امداد و مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل بانک تبصره بودجه و مبلغ ۱۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی به مددجویان پرداخت شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و مدد جویان از اهداف اصلی این نهاد حمایتی است و  اولویت اصلی این نهاد به حساب می‌آید.
 
 
وی تصریح کرد: از این مبلغ پرداختی مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به تعداد ۱۷ طرح جهت تکمیل مجدد پرداخت شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد به شرکت مجریان طرح‌های خودکفائی این نهاد در کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: ۱۴ نفراز مجریان طرح‌های خودکفائی نیز آموزش‌های مهارتی را در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۱۴۳ نفر شرکت کردند که در این زمینه مبلغی بالغ بر ۱۳۷ میلیون و ۴۷۴ هزارریال هزینه شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..