معاون استاندار یزد:

ناهنجاری‌های اجتماعی زاییده بی‌توجهی به امور جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ناهنجاری‌های اجتماعی را زاییده بی‌توجهی به امور جوانان دانست و گفت: اگر مسائل جوانان را حل نکنیم باید به استقبال ناهنجاری‌ها برویم.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ترحمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با اشاره به نقش جوانان در جامعه بر ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل آنها تاکید کرد و اظهار داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان در حوزه اختیارات یک یا دو دستگاه نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید در این زمینه فرابخشی عمل کنند.

 
وی از ساماندهی امور جوانان به عنوان یک رسالت ملی و تکلیف فرابخشی یاد کرد و افزود: دغدغه‌های جوانان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه باید برطرف شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت شناسایی مشکلات جوانان در طیف‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: اگر مسائل جوانان را حل نکنیم به زودی باید به استقبال ناهنجاری‌ها برویم.
 
ترحمی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف باید بستر فعالیت جوانان را فراهم کنند و به مسائل مختلف آنها از جمله استفاده صحیح از اوقات فراغت، اشتغال، مسکن، ازدواج و … توجه ویژه کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: رویکرد همه ما در مسیر ساماندهی امور جوانان باید نشاط سیاسی، اجتماعی و آموزش کسب کار باشد و اگر این اتفاقات رخ دهد و این اهداف محقق شود، آنگاه در مسیر سالم‌سازی جامعه قدم برداشته‌ایم.
 
ترحمی تصریح کرد: اگر جوانان ما دچار آسیب شوند، زنگ خطر جدی در جامعه نواخته خواهد شد و آنگاه تمام جامعه به انواع آسیب‌ها مبتلا خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..