معاون عمرانی استاندار یزد:

۱۰۰ پروژه عمرانی در اولویت احداث و تکمیل قرار گرفتند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه مدیریت بحران، شهری و فنی در اولویت احداث و تکمیل قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: با دستور استاندار یزد، اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی انجام و ۱۰۰ پروژه در حوزه‌های مدیریت بحران، شهری و فنی احصاء شد.

 
وی افزود: در حوزه مدیریت بحران، با توجه به بحران سیلاب‌ها، احیای رودخانه‌های شهر و حفاظت از شهر با سیل‌بندها و بندهای خاکی با برنامه ریزی جامع در دستور کار قرار گرفت و پروژه‌هایی در این زمینه اجرا می‌شود.
 
صادقیان عنوان کرد: در حوزه شهری نیز پروژه‌های مرتبط با ساماندهی پسماندهای صنعتی و نخاله‌های ساختمانی اجرا می‌شود و در حوزه فنی نیز بحث تخلفات ساختمانی به طور ویژه به دستور استاندار یزد در اولویت قرار گرفته است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های مشترک در حوزه شهری نیاز به همکاری شورای شهر و شهرداری یزد است و چندین پروژه بزرگ سرمایه گذاری در کمیسیون ماده پنج تصویب شده است.
 
وی ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی شورای شهر و شهرداری یزد بتوانیم افق سرمایه گذاری استان را با تعریف ۱۰۰ پروژه روشن کنیم.
 
 در جلسه شورای شهر یزد، شهردار جدید یزد که مراسم معارفه وی  انجام شد، به همراه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور نیز حضور داشتند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..