نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

مردم یزد دو قطبی بودن شورای شهر را نمی‌پذیرند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مردم یزد دو قطبی بودن شورای شهر و رای ۱+۵ را نمی‌پذیرند و خواستار وحدت رویه در شورا هستند.

به گزارش یزدی نیوزسید ابوالفضل موسوی بیوکی  در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد با بیان اینکه شهر یزد قطعه‌ای از تاریخ بشریت است و باید این گوهر گران‌بها را پاس بداریم، اظهار داشت: دنیا در حال رصد یزد است زیرا این شهر دیگر یک شهر جهانی است.

 
وی با اشاره به اینکه یونسکو مدام در حال بررسی وضعیت یزد به ویژه بافت تاریخی است، افزود: برند جهانی برای یزد افتخار کمی نیست و باید مراقب حفظ این برند باشیم.
 
موسوی بیوکی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مختلف یزد به ویژه در حوزه نیروی انسانی بیان کرد: قابلیت یزدی‌ها در مدیریت را نباید نادیده گرفت زیرا این ظرفیت عظیم اگر شکوفا شود، شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای شهر و انتخاب شهردار توسط آنها افزود: مردم یزد ضمن احترام به رأی شما، رای ۱+۵ را نمی‌پذیرند و قبول ندارند و رأی اکثریت را می‌خواهند.
 
وی با اشاره به اینکه شهردار جدید یزد با هشت رأی از مجموع ۱۱ رأی اعضای شورا انتخاب شد، خاطرنشان کرد: این انتخاب اتفاق بهتری است و امیدواریم شاهد همدلی بیشتر در شورا برای رسیدن به خدمتگزاری بهتر به مردم باشیم.
 
موسوی بیوکی با بیان اینکه شهر هوشمند بعد از شهر جهانی، برند یزد است، اظهار داشت: حرکت در مسیر برندسازی در این زمینه در اولویت و دستور کار شورای شهر است و امیدواریم بتواند در این مسیر موفق عمل کند.
 
وی خطاب به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: شهردار جدید یزد را از خود بدانید و اطمینان داشته باشید که مدیران شهری یزد برای پیگیری امور شهر خود مدام در تهران حضور خواهند داشت.
 
 در این مراسم از تلاش‌های مهدی جمالی‌نژاد تقدیر و جمال‌الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..