آغاز ثبت نام جشنواره کار آفرینان برتر استان یزد

کارآفرینان برتر استان تا پایان تیرماه فرصت دارند در سامانه کارآفرینی با آدرس http://www.karafarinanebartar.ir ثبت نام نمایند.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد گفت: کار آفرینان علاقه‌مند به حضور در جشنواره ثبت نامشان صرفاً اینترنتی انجام می‌شود.

  محمد حسین ریاحی با اشاره به زمان ثبت نام کار‌آفرینان در این جشنواره اظهار داشت: کارآفرینان برتر استان تا پایان تیرماه سال جاری فرصت‌ دارند تا با ورود به سامانه http://www.karafarinanebartar.ir فعالیت‌های لازم را جهت ثبت نام در جشنواره کار آفرینان برتر انجام دهند.
وی با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره کار آفرینان برتر استان گفت: اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور تلاش گران و کار آفرینان برتر این عرصه برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، شناسایی، انتخاب و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم خصوصاً جوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را جمله اهداف جشنواره کار آفرینان برتر اشاره کرد.
وی مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را مشارکت، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون به ویژه ایجاد انگیزه میان جوانان، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسولان برشمرد و افزود: این جشنواره با نگاه به ارج نهادن به زحمات تلاشگران و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون برگزار می شود.
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..