نشست خانه احزاب استان با نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی

در این نشست پیرامون مسائل اقتصادی ،تصدی پست های مدیریتی بانیروهای بومی و تفکیک وظایف دستگاه ها بحث شد.

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی در این نشست با دفاع از عملکرد تیم اقتصادی دولت ،برخی از نابه سامانی های موجود در این بخش را ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا دانست.

 
موسوی با اشاره به اینکه دوران کنونی کشور شبیه به اوایل دوران دفاع مقدس است گفت آن زمان هم وضعیت کشور نابه سامان بود ولی رفته رفته کشور ثبات پیدا کرد وحتی توانستیم در جنگ پیروز میدان باشیم.
 
وی تاکید کرد:دوران کنونی هم همینطور است ودرحالی که دشمن نیت داشت با اعمال جنگ شدید اقتصادی خود بهمن ماه پارسال ریشه نظام جمهوری اسلامی را بکند می بینیم وضعیت کشور رفته رفته به حالت خوب بدل شده است وامیدواریم به زودی دشمن طعم شکست را بچشد.
 
موسوی همچنین تیم اقتصادی کنونی کشور را متشکل از مسئولان اقتصادی سه قوه ونمایندگانی از دفتر رهبری دانست وافزود این تیم اگر چه اختلاف نظر دارند اما بسیار خوب عمل کرده اند وتوانسته اند مقبولیت کسب کنند. وی در ادامه با اشاره به اینکه کار نخبه پروری برای معرفی مدیران کارآمد در استان آغاز شده افزود:هم اکنون ۳۰ درصد مدیران استان غیر بومی هستند.
 
وی گفت:این میزان رقم بالایی است وباهمکاری استانداری طرحی را در دست اجرا داریم تا به وسیله آن پرورش نخبگان را برای تصدی پست های مدیریتی استان اجرا شود.
 
موسوی با تاکید بر اینکه هم اکنون این کار در استان اجرایی شده افزود:در سال های آینده نیروهای قوی وکارآمد برای تصدی پست های مدیریتی دستگاه های اجرایی استان مهیا می شوند.
 
نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت به منظور روان سازی فعالیت فرمانداری یزد کار جداسازی استان از شهر یزد را پیگیری می کند .
 
موسوی با اشاره به اینکه نوع چارت بندی دستگاه ها در مرکز استان به گونه ای است که مردم در انجام امور مربوط به خود در شهر یزد به استانداری مراجعه می کنند، گفت برنامه داریم که بتوانیم این حوزه را از هم جداکنیم که هم مسئولان استانداری بهتر بتوانند به وظایف خود برسند هم فرمانداری وظایف خود را خوب انجام دهد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..