مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

۴ هزار بسته غذایی در قالب طرح همای رحمت در یزد توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از توزیع ۴ هزار بسته غذایی در قالب طرح همای رحمت در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن حرازی زاده با اشاره به اینکه طرح همای رحمت از چند سال پیش در ایام ماه مبارک رمضان با هدف رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از فقرا به مرحله اجرا درآمده است، اظهار داشت: این طرح طی چند سال اخیر با همت و جدیت داوطلبان هلال احمر اجرایی شده است.

 
وی عنوان کرد: طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان و ویژه شب‌های قدر است که در این شب‌ها داوطلبان هلال احمر با بسته بندی اقلام غذایی، آنها را بین نیازمندان توزیع می کنند.
 
حرازی زاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال و شب‌های قدر، ۴ هزار بسته غذایی میان افراد نیازمند توزیع شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته غذایی ۱۸۰ هزار تومان و در شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، مرغ، گوشت، ماکارونی، حبوبات و … بود.
 
حرازی زاده، جامعه هدف این طرح را نیز خانواده بیماران صعب العلاج، ایتام، زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان اعلام کرد.
 
وی با بیان اینکه طرح همای رحمت حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است، افزود: خوشبختانه امسال نیز مانند سال‌های گذشته، خیران مشارکت خوبی در اجرای این طرح داشتند.
 
حرازی زاده، هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی اعلام کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..