استاندار یزد در مراسم معارفه فرماندار اردکان:

فرماندار جدیت در خدمت بی‌منت و ‌بدون محدودیت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد

استاندار یزد در مراسم تکریم‌ و معارفه فرماندار شهرستان اردکان، گفت: باید با پرهیز از حاشیه‌ها و پیش‌داوری‌ها، تمام تلاش و وقت مسئولان ‌به کاهش مسائل فرعی و خدمت صادقانه به مردم براساس اولویت‌های حیاتی و الزامات اساسی شهرستان معطوف شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان،‌ "محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردکان با تقدیر از تلاش‌های سه‌ساله "هادی مقیمی" در سمت فرماندار اردکان گفت: در ارزیابی‌های صورت‌گرفته، در دوران تصدی وی فرمانداری اردکان جزو فرمانداری‌های برتر با عملکردی خوب بوده است.

"طالبی" همچنین دوران سرپرستی "علیرضا جدیدی اردکانی" را بسیار خوب ارزیابی کرد و ‌ادامه داد: روحیه پرکاری و جوانی از وی یک مدیر موفق خواهد ساخت و در صورت تداوم همکاری در شهرستان اردکان، تیم خوبی از مدیران در اردکان تشکیل خواهد شد.
وی روند انتخاب فرماندار اردکان را با توجه به اهمیت و نقش تعیین‌کننده این شهرستان در حوزه های صنعت، معدن، ‌گردشگری و…، مهم و زمان‌بر توصیف کرد و افزود: با توجه به الزاماتی چون بومی‌بودن، تجربه و تخصص و همچنین استفاده از نیروی کادری وزارت کشور به «بهروز شهابی‌زاد» رسیدیم.
"طالبی" ایفای مسئولیت در قامت نماینده عالی دولت و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را انتظار مهم از فرماندار جدید عنوان کرد و گفت:‌ در شرایطی که با جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان مواجه هستیم؛ فرماندار باید جدیت در خدمت بی‌منت و ‌بدون محدودیت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد و فضایی را برای خدمت به مردم و احساس رضایت آنان فراهم آورد.
استاندار یزد با تأکید بر تعامل گسترده با همه مسئولان اعم از ائمه‌جمعه،‌ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نخبگان شهرستان از سوی مدیریت ارشد شهرستان، اظهار امیدواری کرد دوران خوب خدمت به مردم در سال‌های پیش‌رو رقم بخورد.
‌وی بیان کرد: باید با پرهیز از حاشیه‌ها و پیش‌داوری‌ها، تمام تلاش و وقت مسئولان بر کاهش مسائل فرعی و خدمت صادقانه به مردم براساس اولویت‌های حیاتی و الزامات اساسی شهرستان معطوف شود.
گفتنی است این مراسم با حضور مدیرکل حوزه استاندار، ائمه‌جمعه، مدیران استانی و شهرستانی و اقشار مختلف در سالن اجتماعات مدیریت آموزش‌ و پرورش اردکان برگزار شد و حکم فرمانداری "بهروز شهابی‌زاد" با امضای وزیر کشور به وی اعطا گردید.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..