مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور ۲۹ خردادماه آغاز می‌شود

رئیس هیئت اسکواش استان یزد با بیان اینکه مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور ۲۹ خرداد ماه در استان آغاز می‌شود، گفت: ورزشکاران برتر دنیا در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور شرکت خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد‌علی نگهی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور در استان برگزار می‌شود اظهار داشت: با موافقت فدراسیون اسکواش کشور مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور از تاریخ ۲۹ خرداد ماه آغاز و تا تاریخ ۳ تیر ماه در سالن بین المللی اسکواش کوثر یزد برگزار می‌شود.

 
رئیس هیئت اسکواش استان یزد با بیان اینکه این دوره از مسابقات با پرداختن هزینه در فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای حضور در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیوز باید در سایت اعلام شده ثبت نام کنند.
 
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران و در چهار رده زیر ۱۹ سال برگزار می‌شود که طبق پیش بینی‌ها احتمال می‌دهیم که در این دوره قریب به ۲۵۰ ورزشکار حضور پیدا کنند.
 
نگهی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ ورزشکار از استان یزد در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیوز ثبت نام کردند تصریح کرد: به احتمال فراوان ورزشکاران بیشتری تا روزهای پایانی برای حضور در این دوره از رقابت‌ها ثبت نام خواهند کرد.
 
رئیس هیئت اسکواش استان یزد عنوان کرد: ورزشکاران دیگر استان‌ها هم می‌توانند به صورت تیمی و هم به صورت مستقل در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور ثبت نام و شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها پیش بینی حضور ورزشکاران سطح بالای دنیا نیز وجود دارد گفت: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور در رنکینگ ورزشکاران این رشته تأثیر زیادی دارد، به طور حتم شاهد حضور ورزشکاران بسیار خوب نیز در استان خواهیم بود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..