استاندار یزد: بندرخشک پیشگامان به عنوان دهکده لجستیک استان یزد در نظرگرفته شود

استاندار یزد در نشست ستاد لجستیک استان خاطرنشان کرد: آنچه در تعریف دهکده لجستیک آمده در بندر خشک پیشگامان نیز وجود دارد و این محل به عنوان دهکده لجستیک در نظر گرفته و پیگیری های لازم برای تصویب و اخذ مجوزهای لازم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،« محمدعلی طالبی» در این نشست گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که  یزد در مرکز کشور دارد و هم چنین توان اقتصادی در بخش معدن،صنعت و بازرگانی، حوزه حمل و نقل یکی از قابلیت های مهم توسعه استان  است و مباحث مربوط به پدافند غیر عامل نیز  نکته دیگری است که این موقعیت را  در تاثیر گذاری برای کل کشور ممتاز می کند.
 استاندار یزد افزود: بر این اساس استان یزد می تواند به عنوان یک منطقه ویژه در حوزه حمل و نقل در مسائل اقتصادی کشور ایفای نقش کند و بنابراین هدف گذاری ما این است که شهر لجستیک را در استان یزد داشته باشیم و این موضوع را پیگیری کنیم.
"طالبی" یادآور شد: در طرح پیش رو دهکده و پارک لجستیک برای استان در نظر گرفته شده  و البته این موضوع در مناطق دیگر استان نیز قابل تعریف است و  موضوع پارک لجستیک تخصصی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
"طالبی" افزود:در رابطه با پیشنهاد همکاری بندر خشک با بندر شهید رجائی نیز  اعلام آمادگی و ظرفیت استان یزد در شرایط اضطراری در قالب مکاتبه ای اعلام و فعال سازی این ظرفیت  در سطح ملی پیگیری می شود.
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در تعریف دهکده لجستیک آمده  در بندر خشک پیشگامان نیز وجود دارد و این محل به عنوان دهکده لجستیک در نظر گرفته  و پیگیری های لازم برای تصویب و اخذ مجوزهای لازم در دستور کار قرار دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..