استفاده فروشندگان میوه و تره‌بار از اتباع خارجی سبب برخورد جدی و حتی پلمب می‌شود

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان یزد با اشاره به اقدامات مؤثر دستگاه‌های ذی‌ربط در رابطه با جمع‌آوری اتباع از میدان‌های تره‌بار استان گفت: استفاده فروشندگان میوه و تره‌بار از اتباع خارجی سبب برخورد جدی و حتی پلمب آنها می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحسین مشرف  با ابراز اینکه بحث برخورد با فروشندگانی که در میدان میوه و تره‌بار از اتباع خارجی استفاده می‌کنند از مدتی قبل در استان پیگیری شده است اظهار داشت: این مسئله به فروشندگان تذکر داده شد و همچنین در این خصوص یک یا دو غرفه هم به‌دلیل استفاده غیرمجاز از اتباع، پلمب شد.

 
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان یزد با بیان اینکه در میدان مرکزی تره‌بار تعدادی از اتباع خارجی فعالیت داشتند اضافه کرد: این فعالیت‌های اتباع خارجی با تذکراتی که داده شد، تعدادشان کاهش یافت ولی باز هم پیگیر مسائل تا رفع کامل این مشکل هستیم.
 
وی با اشاره به عدم فعالیت اتباع خارجی در میدان تره‌بار شاهدیه گفت: با مدیریت خوبی که صورت گرفته تاکنون در میدان میوه و تره‌بار شاهدیه اجازه فروشندگی به اتباع داده نشده است ولی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شاهد فعالیت اتباع هستیم که بیشتر امورشان، خرید میوه از میدان‌دار و فروش آن به مغازه‌داران و خرده‌فروشان یزدی است.
 
وی افزود: برخوردها در جهت جمع‌آوری کامل میدان تره‌بار از اتباع خارجی باید به‌شکلی باشد که دستگاه‌های ذی‌ربط فعالیتشان ادامه‌دار باشد تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد اثربخشی این پیگیری‌ها باشیم.
 
مشرف در پایان با تصریح به این‌که‌ مشکل جمع‌آوری اتباع در میدان‌های میوه و تره‌بار قابل انجام است اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص می‌توانند با همکاری یکدیگر، میادین را خالی از اتباع کرده و فعالیت امور را به دست داخلی‌ها بسپارند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..