رئیس بهزیستی مهریز:

۱۰۰ درصد تسهیلات طرح‌های معرفی شده توسط بهزیستی مهریز جذب شد

رئیس بهزیستی مهریز گفت: ۱۰۰ درصد تسهیلات طرح‌های معرفی شده توسط بهزیستی مهریز در استان یزد جذب شد.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا علیزاده،  در اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی مهریز اظهار داشت: شهرستان مهریز در سال جاری و سال گذشته ۹۳ طرح معلولین و گروه‌های هدف جهت اشتغال در دو گروه مشاغل خرد و خانگی را به بانک‌های شهرستان معرفی کرده که ۱۰۰ درصد تسهیلات طرح‌های معرفی شده جذب شد.

 
وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی و مشوق‌های کارفرمایی نظیر پرداخت حق بیمه کارفرمایی و جبران عدم کارایی در جهت اشتغال معلولین و گروه هدف بهزیستی تعلق می‌گیرد و کارفرمایان در سطح استان با تعامل می‌توانند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند.
 
مهریز الگوی فقر زدایی در استان یزد و کشور است
 
امام جمعه شهرستان مهریز نیز در این جلسه با اعلام آمادگی دفتر امام جمعه برای همکاری و کمک به گروه‌های هدف بهزیستی و نیازمندان از اداره بهزیستی شهرستان به عنوان اداره موفقی که توانسته است ارتباط خوبی با ارباب رجوع و همچنین خیرین شهرستان مهریز برقرار کند، یاد کرد.
 
حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با اشاره به خصلت نوع دوستی و کمک به هم‌نوع در مردم شریف مهریز گفت: شهرستان مهریز باید الگوی فقر زدایی استان یزد بلکه کشور در سال جاری قرار گیرد و این امر در قالب کار تیمی و همکاری گروهی ادارات حمایتی، اجتماعی، گروه‌ها و مؤسسات خیریه امکان‌پذیر است.
 
انجام مشاوره‌های شغلی قبل از پرداخت تسهیلات از ایجاد بدهی مضاعف برای توان‌خواهان جلوگیری می‌کند
 
معاون فرماندار مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: باید توجه ویژه به مشاوره شغلی تخصصی در پرداخت تسهیلات اشتغال انجام گیرد زیرا اعتبارات اشتغال باید در جای خود هزینه شود تا باعث ایجاد بدهی مضاعف پس از هزینه کردن تسهیلات توسط توان‌خواهان نشود.
 
محمد جواد برزگری با بیان اینکه بهزیستی فعالیت‌های مطلوبی را در حوزه‌های مختلف نظیر مؤسسات غیر دولتی و استفاده از بخش غیر دولتی و توان خیرین در جهت بازتوانی معلولین و خانواده‌های نیازمند اجرا کرده‌اند، از ارائه این خدمات قدردانی کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..