مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور:

فعالان فرهنگی وظایف خود در قبال تهاجم فرهنگی را عملیاتی کنند

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضعیف عمل کرده‌ایم، گفت: دولتمردان و فعالان فرهنگی باید وظایف خود در قبال این پدیده را عملیاتی کنند.

به گزارش یزدی نیوزمعصومه حکیمیان، در همایش بسیجیان شهرستان مهریز اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از تمام طرح‌های فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی بهره گرفته‌اند ولی تمام آنها با هوشیاری ملت ایران نقش بر آب شده است.

 
وی بیان کرد: همدلی و وحدت مهم‌ترین عامل و مشکل گشای مسائل فرهنگی جامعه بوده و تلاش همه ما باید این باشد که فرزندانمان را تاریخ‌ساز تربیت کنیم.
 
حکیمیان با اشاره به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن در جامعه عنوان کرد: یکی از گمشده‌های ملت ایران این است که حس خوب زندگی کردن و به عبارت دیگر، احساس خوشبختی کردن در آنها کمرنگ شده و در چنین شرایطی است تلاش بسیج، سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد این است که مردم زندگی سالم‌تر و سعادتمندانه‌تر داشته باشند.
 
مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید مشکل گشای مردم در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی باشند، افزود: برای اینکه بتوانیم پدیده‌هایی مانند طلاق و اعتیاد را کاهش دهیم و ازدواج و اشتغال را افزایش دهیم، باید نگاه درستی به اصل ماجرا داشته باشیم.
 
حکیمیان افزود: ما باید برای مقابله با جنگ نرم فرهنگ ملی و دینی خود را بشناسیم و دولتمردان و فعالان فرهنگی نیز به اصلی‌ترین وظیفه خود را در این عرصه عملیاتی کنند.
 
وی ادامه داد: متأسفانه ایران آن طور که باید و شاید در مقابله با جنگ نرم موفق نبوده و باید بیش از پیش نسبت به تقویت این مهم در داخل اقدام شود.
 
حکیمیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گفتند تهاجم فرهنگی توهم است اما اکنون همه فهمیده‌اند که این جنگ، عملیات اصلی دشمن بود و جدی نگرفتن هشدارهای رهبر معظم انقلاب توسط آن افراد خسارت‌هایی به دنبال داشت.
 
وی با اشاره به اینکه ما در حوزه‌ها و جبهه‌های مختلف با دشمن جنگیدیم و موفق هم بودیم، گفت: با این وجود در حوزه جنگ نرم چندان موفق نبودیم و این را به خوبی از آمار و ارقام می‌توان متوجه شد، به همین منظور مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید مقابله با جنگ نرم و تقویت ارکان مقابله را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
 
حکیمیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: صیهونیست‌ها با تضعیف نقاط قوت شیعیان مانند مال حلال، نگرفتن ربا، دوری از مشروبات الکلی، دوری از اعتیاد، اجتناب از بی‌حیایی و بی‌عفتی و بی حجابی، باعث دوری از اصل اسلام و بروز تهاجم فرهنگی شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..