همزمان با سراسر کشور

رونمایی از وب گاه شهدای شاخص در یزد

خاطرات و زندگینامه شهدا، کتابشناسی شهدا، مجموعه فیلم ها و تصاویر از شهدای شاخص استان یزد از بخش های این وب گاه اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: این پایگاه اینترنتی به نشانی  http://www.shohada-yazd.ir   به معرفی ۳۰ تن از شهدای فرمانده استان یزد در دوران دفاع مقدس می پردازد.

سردار هدایتی بیوگرافی ، خاطرات و زندگینامه شهدا، کتابشناسی شهدا، مجموعه فیلم ها و تصاویر از شهدای شاخص استان یزد از بخش های این وب گاه اعلام کرد . 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس استان در حاشیه این نشست از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه شاخص خبر داد و گفت: بازخوانی عملیات بیت المقدس ، برگزاری یادواره شهدای استان، غبارروبی تربت شهید محراب آیت الله صدوقی و گلباران قبور مطهر شهدا، رونمایی از ۶ کتاب فرماندهان یزدی دوران دفاع مقدس، گردهمایی روحانیان و همایش دوچرخه سواری با عنوان " ما پیروزیم" از جمله این برنامه هاست.
سردار هدایتی خنثی کردن ترفندهای تبلیغاتی دشمن با اجرای برنامه های مختلف رسانه ای، ایجاد روحیه نشاط و خودباوری در جامعه، ضرورت تبیین ناگفته های دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان یزدی در عملیات های مختلف را از مباحث این نشست اعلام کرد . 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..