معاون استاندار خبر داد؛

تخصیص تنها نیمی از اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی میبد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: سال گذشته تنها 9 میلیارد تومان از مجموع قریب 19 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان میبد تخصیص یافت.

به گزارش یزدی نیوز «محسن صادقیان» ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان میبد گفت: سال گذشته  18 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی  برای تکمیل ۲۰۰ طرح در شهرستان میبد در نظر گرفته شد ولی تنها ۹ میلیارد تومان  از آن تخصیص یافت.

 
وی گفت: مقرر است که امسال با کاهش تعداد طرح‌های استانی و افزایش اعتبارات، طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری برسد. 
 
گفتنی است، معاون استاندار در سفر به میبد از شبکه فاضلاب شهری، محل اجرای تصفیه‌خانه‌ها، شبکه‌گذاری آب شرب، راسته بازار، طرح جامع گردشگری و بازسازی مسیر گردشگری مهرجرد و خانه تاریخی آیت الله حائری بازدید کرد.
 
همچنین در این سفر از سامانه الکترونیک شهرداری میبد رونمایی شد. 
 
بنا به گفته «علیرضا نقوی» شهردار میبد با راه‌اندازی این سامانه مراجعه حضوری  شهروندان در خصوص صدور پروانه ساختمان، پرداخت عوارض و نوسازی و غیره کاسته شد و برای تسریع در حل مشکل شهروندان لایحه واگذاری و برون سپاری خدمات شهرسازی و دفاتر کارگزاری در شهرداری راه‌اندازی می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..