نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

اظهار لطف رهبر معظم انقلاب به مردم استان یزد

محمدرضا تابش گفت رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار کارگزاران جویای احوال مردم یزد شدند و به مردم استان یزد و شهرستان اردکان سلام رساندند.

به گزارش یزدی نیوزنماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی به دیدار و گفتگوی صمیمی با رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار کارگزاران نظام اشاره کرد و با تشکر از اظهار لطف همیشگی ایشان به مردم استان یزد و شهرستان اردکان گفت: رهبری ضمن یاد نیک از مرحوم آیت الله خاتمی(ره)، جویای احوال مردم شدند و به مردم استان و شهرستان اردکان سلام رساندند.

تابش در جمع معلمان اردکانی پیوند وثیق با مردم، مبارزه با فساد و اشرافی گری، حل مشکلات معیشتی، اعتماد به جوانان، رونق تولید در سایه کارجهادی را از جمله مباحث مهم سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری برشمرد. 
  نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود:  دولت، مجلس و قوه قضاییه باید محورهای مطرح شده را مد نظر قرار دهند و در عین حال اقدامات انجام شده و در حال انجام را برای مردم گزارش نمایند و اگر خلاء یا ضعف‌هایی وجود دارد به رفع آن اهتمام ورزند.
تابش با اشاره به  اینکه نقطه اتکای همه مسئولان باید مردم باشند تاکید کرد: رضایتمندی مردم تیر خلاص بر همه توطئه هاست.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا در این شرایط سم مهلک است اظهار داشت: آمریکا در شرایط جدید و پس از دبه دراوردن در برجام، در فکر گرفتن امتیاز از ایران است و به خیال خودمی تواند قدرت دفاعی و مزیت های کشورمان را تضعیف کند.
تابش افزود: تحلیل واقع‌بینانه رهبری بر این بود که جنگ اتفاق نمی اُفتد، این موضوع باید به عنوان یک راهبرد مدنظر قرار گیرد چه آن‌ها که دستی بر قلم دارند،چه سیاستمداران که مواضع ایشان بیانگر دیدگاه های رسمی است و چه نظامیان که استوانه‌های محکم مقاومت و ایستادگی ملت در مقابل تهاجم بیگانگان هستند.
وی تهدیدات دشمن را باعث هوشیاری بیشتر و افزایش همبستگی ملی دانست.
نماینده مردم اردکان گفت: مبارزه با رانت و ویژه خواری و قدرت طلبی یک خواست و مطالبه عمومی است و باید مراقبت شود در مبارزه با این پدیده های شوم، به ورطه تسویه حساب های شخصی و سیاسی دچار نشویم و پُست ها به کالایی برای داد و ستد تبدیل نشود.
 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامهِ سخنانش معلمان را شمع فروزان هدایت دانست و گفت: در مکتب نورانی اسلام، فراگیری علم و دانش همراه با تهذیب نفس، رسالت انبیاست.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..