تشکیل تیم کوهستان در مهریز ،به زودی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:تیم کوهستان یا سیلاب برای کمک رسانی در زمان حوادث احتمالی به زودی در مهریز تشکیل می شود.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد دردومین نشست هیأت مدیره هلال احمر استان یزد به میزبانی شهرستان مهریز گفت: تشکیل تیم سیلاب یا تیم کوهستان نیاز سنجی آن انجام و در قالب یک طرح به زودی در مهریز اجرایی می شود.

 
محسن حرازی زاده افزود:وجود تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای خدمت رسانی درهرگونه حوادث احتمالی وکمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی این شهرستان می توانند موثر باشند.
 
وی با اشاره به تجهیز پایگاه امدادی تنگ چنار ،در آینده ای نزدیک از تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام این شهرستان خبرداد و افزود:طرح  های ساختمانی نیمه تمام در سطح شهرستان با توان هلال احمر استان و مدیریت اجرایی شهرستان مهریز تکمیل و تجهیز می شوند .
 
امام جمعه مهریز دراین نشست گفت:داوطلبان هلال احمر همواره در مواقع بحرانی و امدادی برای کمک و امدادرسانی به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون هیچ گونه چشم داشتی به خدمات رسانی و امدادگری اقدام می کنند.
 
حجت الاسلام محی الدینی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی و خدمتگزار در حساس ترین زمان و سخت ترین شرایط خدمات حیاتی و نجات بخش، خدمات خود را به آحاد مردم ارائه می دهد.
 
وی همچنین بر ضرورت تسریع در امر امدادرسانی در حوادث جهت جلوگیری از تلفات انسانی تاکید کرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..