اول خرداد، ثبت نام دانش آموزان ابتدایی استان

کار ثبت نام دانش آموزان ابتدایی استان یزد اول خرداد آغاز می شود.

به گزارش یزدی نیوز معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول خرداد ماه تا سیزدهم این ماه می توانند با حضوردرنزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود برای ادامه تحصیل ثبت نام کنند. 

ارجمندی همچنین زمان ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه را اول تیر ماه عنوان کرد و گفت: این دانش آموزان در این زمان که مصادف است با اتمام امتحانات پایه های ششم ابتدایی و پایه های هشتم تا دوازدهم متوسطه می توانند کار ثبت نام خود را انجام دهند. 
وی با تاکید براینکه هر دانش آموز می تواند در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود ثبت نام کند افزود: تنها متقاضیان پذیرفته شده در مدارس استعداد های درخشان ، نمونه دولتی و شاهد می توانند براساس امتیاز خود در مدرسه ای که پذیرفته شده اند ثبت نام کنند. 
ارجمندی همچنین با تاکید بر اینکه در مدارس دولتی هزینه ای برای ثبت نام دریافت نمی کنند افزود: مدارس غیر دولتی هزینه ثبت نام خود را بر اساس میزان اعلام شده شورای نظارت بر میزان شهریه های این مدارس و مدارسی نظیر استعداد های درخشان، نمونه دولتی و شاهد نیز مبلغی به عنوان فعالیت های مکمل بر اساس مصوبه کمیته نرخ گذاری دریافت خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..